joi, 5 ianuarie 2012

E o bufnita!

  Se spune in legende ca atunci cand cineva nu posteaza pentru o perioada lunga de timp trebuie sa isi ceara scuze cititorilor. Ei bine, voi respecta traditia dar intr-un alt fel.




  Si cam asta e scuza mea: mi-am petrecut timpul cu tot felul de activitati tentante, dar unele inutile (cum am realizat ulterior). Sorry :)


Si acuuum 

Simo Na, tu ce ai facut de sarbatori?

Craciun:

-am dormit
-mi-am decorat camera intr-un mare fel; E beteala peste tot, globuri, stelute, fulgi de hartie, Mos Craciun, fundite rosii, BECULETEEE!
-am impodobit bradul; Si a ramas asa: mare si frumos si colorat si stralucitor si fabulos si impodobit si pompos si maiestos si grozav si SUPERRR!
-am mancat (pai da, trebuia sa respect traditia romaneasca-- sper totusi sa respect si promisiunea ca in primavara ma intorc la aerobic)
-am mai dormit
-am avut o escapada in oras ( minunata zi <3 )
-m-am uitat la seriale


Revelion:
 Ziua am fost captiva cu mama in bucatarie si apoi am dormit vreo 3 ore - ca sa rezist toata noaptea
-am facut un PUZZLE ( primit cadou de la Mos Craciun )
-mi-am pus o dorinta
-am vorbit la telefon toaaata noaptea :)


Am sa imprumut ceva de aici : MEG


1. Ce ai făcut nou în 2011, ceva ce nu ai mai încercat înainte?
Am pasit timida si tematoare, mai mult obligata spre marele monstru, m-am asezat speriata si ingrozita pe unul din scaunele lui, m-am sigilat cat de bine am putut in cusca, mi-am spus rugaciuni, m-am prins bine de mana din dreapta mea, si am zburaaaaat, m-am invartit si am urlaaaaaaat, si am fost ingrozita ca voi muri, ca imi voi pierde lantul, ca voi pica din...CIOCANE (era Festivalul Vinului si cumva Florin m-a convins )


2. Ce anume din ceea ce ţi-a lipsit in 2011 ai vrea să ai in 2012?
Timp, rabdare, libertate, ciocolata

3. Ce ai fi vrut să fi făcut mai mult?
Sa dansez

4. Care a fost cea mai bună carte citită?

5. Care a fost filmul tău preferat din acest an?

6. Cine te-a mentinut pe linia de plutire?
Florin

7. Spune-ne o lecţie de valoare învăţată in 2011.
Daca nu sti ce sa alegi, fa asa:
 -intreaba pe cineva ce ar alege el/ea si cat astepi raspunsul lor vei vedea ca in mintea ta apare o speranta. Acela e momentul in care iti dai seama ce iti doresti cu adevarat.





Niciun comentariu: