miercuri, 16 martie 2011

Pe strada

    Mi se intampla uneori sa am o dispozitie foarte buna la care se poate adauga:

-caldura placuta dar nu inabusitoare
-lume multa in jur
-o imbracaminte comfortabila
-o melodie energizanta in casti
-putine bagaje

    Cu toate acestea activate mi se produce urmatorul lucru: 

-uit unde ma aflu
-uit de toate problemele
-simt ritmul tot mai intens in tot corpul
- mi se aseaza cuminte dar deloc discret un zambet pe fata
-nu mai merg, pur si simplu salt pe strada
-incep sa ma zbengui in timp ce merg
-dau din cap

Si asa se produce "DANSUL" stradal al bufnitei
Trebuie sa mentionez ca nu mi se intampla foarte des, si nu tine mai mult de 2 minute, dar e o experienta care ma energizeaza si ma inveseleste

Nu stiu daca eu il fac sa se intample sau pur si simplu se intampla

Oricum sper sa experimentati si voi asta!

exemplu de melodie care imi face asta:

 

multumesc Florrrrrrrrrin

PS: STRADA=TROTUAR=LOC FARA MASINI
 


Un comentariu:

Anonim spunea...

Heeeey, vreau sa mi se intample si mie asta. :))