duminică, 21 noiembrie 2010

Cartea de nisip

    Poate ati observat in partea din stanga (pentru cei care nu stiu care este stanga, contactati-ma, de curand am invatat niste pusti de 3 ani care e stanga si dreapta)  o mica lista cu titlul Imi place. Am facut o lista cu lucruri interesante, din diferite domenii, film, teatru, carte, viata, etc. Lista este scurta dar pe parcurs o voi lungii la nesfarsit. Si m-am gandit sa si explic cum de acele lucruri au onoarea de a completa a mea minunata lista. Voi incepe cu 


    Pentru cunoscatori, DA si mie imi place foarte mult acolo, pentru necunoscatori aveti mare noroc cu aceasta postare.

   Cartea de nisip este o librarie din Timisoara - pe scurt.
   Cartea de nisip este un loc minunat, pe care l-am descoperit de un an cred, si-a schimbat de vreo 2 luni locatia. Este o librarie unde poti citi, conspecta, analiza, admira, rasfoi sau cumpara carti; poti cumpara de asemenea si Cd-uri grozave cu muzica buna; poti bea ceai, numeroase sortimente; poti in timp ce faci cele mentionate mai devreme asculta un susur usor de muzica de calitate( muzak) ce iti creeaza un fundal placut. Preturile sunt majoritatea accesibile si partea buna este ca se fac reduceri si oferte - pe lung.

Mie imi place Cartea de nisip pentru ca de multe ori dupa ore ,sau cand nu am ce face, chiar daca nu am de gand sa cumpar ceva, pur si simplu merg acolo ma asez pe unul din numeroasele si confortabilele scaune, citesc si nu imi zice nimeni nimic.

Acum, e bine sa citesti, e bine deci sa mergi la biblioteci sau librarii. Fiecare isi alege libraria unde se simte cel mai bine, important este sa citesti.

Mie IMI PLACE CARTEA DE NISIP



orarul librariei: Luni-Sambata: 10:00-21:30 Duminica: 12:00-20:00
adresa librariei: Strada V. V. Delamarina (colt cu Alba Iulia), nr. 1
numarul de telefon: (0256).433.094

Niciun comentariu: