duminică, 22 ianuarie 2012

Reverie cu bufniţe

Încă nu m-am oprit din desenat:D


Şi asta, e doar o melodie frumoasă:


Astăzi mi-am găsit întâmplător caietul de citate:

"E de neconceput cât am iubit-o pe Mihaela. S-a strecurat atât de integral în mine făcând una cu fiinţa mea, încât acum, când a plecat în lunga ei călătorie, şi-a luat numai trupul cu ea, dar în mine a rămas întreagă, mai vie ca niciodată. Voia să-mi intre în sânge şi iată, izbutise mai mult decât îşi imaginase." ( Invitaţie la vals- M. Drumeş )

"Şi ai căpătat, totuşi,
ceea ce voiai de la viaţa asta?
Da.
Şi ce voiai?
Să spun că sunt iubit, să mă simt
iubit pe pământ."
                                                   ( Raymond Carver )


Un comentariu:

MEG spunea...

E FANTASTIC! O.O
Pe bune, depaseste intelesul cuvantului adorabil!