duminică, 19 iunie 2011

Desen colectiv

 Esti putin plictisit?

 Da

 Uite ce am facut eu in ultima zi de scoala (cand eram intr-un stadiu sever de plictiseala) :



  Acesta este un desen colectiv realizat de mine si colega mea de banca (Dia).

  Partea amuzanta la desene colective:
-nu trebuie sa fie foarte reusite
-sunt amintiri grozave
-sunt usor de realizat pentru ca "unde-s multi puterea CHIAR creste" 

  Si tu poti face asa ceva.
Ai nevoie doar de:

-un (sau mai multi) partener de desenat
-o hartie
-creioane/creion/pix/orice alt instrument de mazgalit hartia
-chef de joaca
-putina putina putina inspiratie

PS: Desenul reprezinta o dragonita.


2 comentarii:

MEG spunea...

O________O Eu una as avea nevoie de multa, multa inspiratie ca sa fac asa ceva. :3

Bufnita spunea...

Exagerezi:P

Cum am zis, daca sunteti mai multi e usor, si mai ales daca desenati efectiv "ce va vine" :)