duminică, 14 noiembrie 2010

Primele sunete

Dupa timp indelungat de razboaie, foamete, dezastre, tratate, paci, schizme si revolutii am un BLOG.

Nu sunt prea sigura ce presupune acest lucru dar am acceptat sa il fac si aici este. Nu e in forma lui finala, va fi mai primitor pe viitor. Inca mai am de lucrat, de muncit, dar cumva va iesi. Deci un loc unde pot spune, arata, demonstra si comenta tot ce vreau. Nu promit postari zilnice sau chestii de genul acesta pentru ca adevarul e ca nu prea pot face nimic zilnic. Vor fi mai multe postari, arhivate, pentru ca toata lumea stie cat de mult vorbesc, iar cei care nu stiu afla acum. Incerc sa dau cat mai mult si sper sa primiti totul cu bratele deschise. Daca nu, nu.

Asa cum se zice mai sus in descriere sunt o bufnita, si vreau sa mentionez inca de la inceput pentru cei confuzi ca nu eu prevestesc moartea (cucuvelele fac treaba asta) deci nu va fie frica, sunt pasnica. Am ochii mari, observatori, nu imi place sa scap nici un detaliu, pot sa zbor si stiu ca va e ciuda, pot sa ma dau peste cap si pot face BU-HU-HU. Ma cheama Simo na.

Si maine ma duc la scoala. Si maine veti afla ceva super!



Niciun comentariu: